Digitekoja blogi

 Hyödyllistä tietoa, vinkkejä ja tarinaa digitaalisesta markkinoinnista.


 Kirjoittajana digitaalisen markkinoinnin asiantuntija Mika Vaasala, sekä monet muut digitaalisen markkinoinnin ammattilaiset.

Haluaisitko tutustua? Varaa tapaaminen

___  

___  ___  ___ 

Legopalikoiden kasa lähikuvassa

Miksi avainsanatutkimus on niin tärkeä osa hakukoneoptimointia??

Avainsanatutkimus avaa ovet onnistuneelle hakukoneoptimoinnille. Katso miten avainsanatutkimus voi auttaa sinua löytymään paremmin hakutuloksista.

----

MIka Vaasala | Digitekoja Oy

Ilamkuva neljästä tuulimyllystä auringon laskiessa Metsälammenkankaalla Vaalassa. Kuvan on ottanut Petteri Löppönen

Kahdeksan tapaa, joilla kuvat vaikuttavat verkkosivun käyttökokemukseen

Kuvat tehostavat sisällön selkeyttä ja ymmärrettävyyttä sekä vahvistavat brändiviestiäsi. Tutustu kahdeksaan eri tapaan, joilla kuvat vaikuttavat verkkosivun käyttökokemukseen, ja hyödynnä niitä parantaaksesi sivustosi vetovoimaa ja käyttäjäkokemusta.

----

Petteri Löppönen | Brändikuvaaja

Vihreitä puidenlehtiä lähikuvassa

Vinkkejä verkkosivujen visuaaliseen ilmeeseen | Vieraskynä

Vinkkejä verkkosivujen visuaalisen ilmeen suunnitteluun ja kehitykseen. Näin opit tekemään visuaalisesti upeat ja käyttäjäystävälliset verkkosivut mutkattomasti | Lue ja tutustu verkkosivujen visuaaliseen maailmaan Marjutin johdolla.

----

Marjut Kostilainen | Markkinointi Stila

Digitaalisen markkinoinnin strategia | Tavoitteiden merkitys

Tavoitteiden asettaminen on kriittinen osa digitaalisen markkinoinnin strategista suunnittelua ja toteuttamista. Tämä blogi antaa sinulle käytännön vinkkejä digimarkkinoinnin tavoitteiden suunnitteluun | Lue ja opi tekemään yrityksellesi mitattavat SMART-tavoitteet.

----

Mika Vaasala | Digitekoja Oy

Digitekoja yrityksen logo ja LiquidBlox sertifikaatti esitettynä kuvassa, jonka taustalla isoja kerrostaloja.

Digitekoja on sertifioitu Liquidblox-suunnittelija

Digitekoja oy on sertifioitu Liquidblox-suunnittelija. Katso mitä tämä sertifikaatti oikein merkitsee verkkosivujen tilaajalle, ja miten juuri sinun on mahdollista saada verkkosivut yrityksellesi nopeasti ja vaivattomasti. Lue lisää.

----

Mika Vaasala | Digitekoja Oy

Vierakynäkirjoittaja Kyösti Iivonen katselee hymyillen kohti kameraa ja nojaa päällään puutalon siniseen seinään.

Miten teet paremmat metaotsikot ja -kuvaukset

Katso miten voit tehdä paremmat metaotsikot ja metakuvaukset. Artikkeli sisältää myös kaksi käytännön harjoitusta. Kirjoittajana strategisen sisältömarkkinoinnin asiantuntija Kyösti Iivonen.

----

Kyösti Iivonen | MarkkinointiMaestro Oy

Tiedätkö mitä digitekoja yrityksesi tarvitsee?

Katsotaan yhdessä, mikä digimarkkinoinnin ratkaisu sopii parhaiten juuri sinun yrityksellesi. Varaa aika tapaamiselle ja tutustutaan.

Varaa tapaaminen ja tutustutaan



___+358 50 594 0724 


___ mika.vaasala@digitekoja.fi

Digitekoja blogi

 Hyödyllistä tietoa, vinkkejä ja tarinaa digitaalisesta markkinoinnista.


 Kirjoittajana digitaalisen markkinoinnin asiantuntija Mika Vaasala, sekä monet muut digitaalisen markkinoinnin ammattilaiset.

Haluaisitko tutustua? Varaa tapaaminen

___  

___  ___  ___ 

Legopalikoiden kasa lähikuvassa

Miksi avainsanatutkimus on niin tärkeä osa hakukoneoptimointia??

Avainsanatutkimus avaa ovet onnistuneelle hakukoneoptimoinnille. Katso miten avainsanatutkimus voi auttaa sinua löytymään paremmin hakutuloksista.

----

MIka Vaasala | Digitekoja Oy

Ilamkuva neljästä tuulimyllystä auringon laskiessa Metsälammenkankaalla Vaalassa. Kuvan on ottanut Petteri Löppönen

Kahdeksan tapaa, joilla kuvat vaikuttavat verkkosivun käyttökokemukseen

Kuvat tehostavat sisällön selkeyttä ja ymmärrettävyyttä sekä vahvistavat brändiviestiäsi. Tutustu kahdeksaan eri tapaan, joilla kuvat vaikuttavat verkkosivun käyttökokemukseen, ja hyödynnä niitä parantaaksesi sivustosi vetovoimaa ja käyttäjäkokemusta.

----

Petteri Löppönen | Brändikuvaaja

Vihreitä puidenlehtiä lähikuvassa

Vinkkejä verkkosivujen visuaaliseen ilmeeseen | Vieraskynä

Vinkkejä verkkosivujen visuaalisen ilmeen suunnitteluun ja kehitykseen. Näin opit tekemään visuaalisesti upeat ja käyttäjäystävälliset verkkosivut mutkattomasti | Lue ja tutustu verkkosivujen visuaaliseen maailmaan Marjutin johdolla.

----

Marjut Kostilainen | Markkinointi Stila

Digitaalisen markkinoinnin strategia | Tavoitteiden merkitys

Tavoitteiden asettaminen on kriittinen osa digitaalisen markkinoinnin strategista suunnittelua ja toteuttamista. Tämä blogi antaa sinulle käytännön vinkkejä digimarkkinoinnin tavoitteiden suunnitteluun | Lue ja opi tekemään yrityksellesi mitattavat SMART-tavoitteet.

----

Mika Vaasala | Digitekoja Oy

Digitekoja yrityksen logo ja LiquidBlox sertifikaatti esitettynä kuvassa, jonka taustalla isoja kerrostaloja.

Digitekoja on sertifioitu Liquidblox-suunnittelija

Digitekoja oy on sertifioitu Liquidblox-suunnittelija. Katso mitä tämä sertifikaatti oikein merkitsee verkkosivujen tilaajalle, ja miten juuri sinun on mahdollista saada verkkosivut yrityksellesi nopeasti ja vaivattomasti. Lue lisää.

----

Mika Vaasala | Digitekoja Oy

Vierakynäkirjoittaja Kyösti Iivonen katselee hymyillen kohti kameraa ja nojaa päällään puutalon siniseen seinään.

Miten teet paremmat metaotsikot ja -kuvaukset

Katso miten voit tehdä paremmat metaotsikot ja metakuvaukset. Artikkeli sisältää myös kaksi käytännön harjoitusta. Kirjoittajana strategisen sisältömarkkinoinnin asiantuntija Kyösti Iivonen.

----

Kyösti Iivonen | MarkkinointiMaestro Oy

Tiedätkö mitä digitekoja yrityksesi tarvitsee?

Katsotaan yhdessä, mikä digimarkkinoinnin ratkaisu sopii parhaiten juuri sinun yrityksellesi. Varaa aika tapaamiselle ja tutustutaan.

Varaa tapaaminen ja tutustutaan



___+358 50 594 0724 


___ mika.vaasala@digitekoja.fi

Digitekoja blogi

 Hyödyllistä tietoa, vinkkejä ja tarinaa digitaalisesta markkinoinnista.


 Kirjoittajana digitaalisen markkinoinnin asiantuntija Mika Vaasala, sekä monet muut digitaalisen markkinoinnin ammattilaiset.

Haluaisitko tutustua? Varaa tapaaminen

___  

___  ___  ___ 

Legopalikoiden kasa lähikuvassa

Miksi avainsanatutkimus on niin tärkeä osa hakukoneoptimointia??

Avainsanatutkimus avaa ovet onnistuneelle hakukoneoptimoinnille. Katso miten avainsanatutkimus voi auttaa sinua löytymään paremmin hakutuloksista.

----

MIka Vaasala | Digitekoja Oy

Ilamkuva neljästä tuulimyllystä auringon laskiessa Metsälammenkankaalla Vaalassa. Kuvan on ottanut Petteri Löppönen

Kahdeksan tapaa, joilla kuvat vaikuttavat verkkosivun käyttökokemukseen

Kuvat tehostavat sisällön selkeyttä ja ymmärrettävyyttä sekä vahvistavat brändiviestiäsi. Tutustu kahdeksaan eri tapaan, joilla kuvat vaikuttavat verkkosivun käyttökokemukseen, ja hyödynnä niitä parantaaksesi sivustosi vetovoimaa ja käyttäjäkokemusta.

----

Petteri Löppönen | Brändikuvaaja

Vihreitä puidenlehtiä lähikuvassa

Vinkkejä verkkosivujen visuaaliseen ilmeeseen | Vieraskynä

Vinkkejä verkkosivujen visuaalisen ilmeen suunnitteluun ja kehitykseen. Näin opit tekemään visuaalisesti upeat ja käyttäjäystävälliset verkkosivut mutkattomasti | Lue ja tutustu verkkosivujen visuaaliseen maailmaan Marjutin johdolla.

----

Marjut Kostilainen | Markkinointi Stila

Digitaalisen markkinoinnin strategia | Tavoitteiden merkitys

Tavoitteiden asettaminen on kriittinen osa digitaalisen markkinoinnin strategista suunnittelua ja toteuttamista. Tämä blogi antaa sinulle käytännön vinkkejä digimarkkinoinnin tavoitteiden suunnitteluun | Lue ja opi tekemään yrityksellesi mitattavat SMART-tavoitteet.

----

Mika Vaasala | Digitekoja Oy

Digitekoja yrityksen logo ja LiquidBlox sertifikaatti esitettynä kuvassa, jonka taustalla isoja kerrostaloja.

Digitekoja on sertifioitu Liquidblox-suunnittelija

Digitekoja oy on sertifioitu Liquidblox-suunnittelija. Katso mitä tämä sertifikaatti oikein merkitsee verkkosivujen tilaajalle, ja miten juuri sinun on mahdollista saada verkkosivut yrityksellesi nopeasti ja vaivattomasti. Lue lisää.

----

Mika Vaasala | Digitekoja Oy

Vierakynäkirjoittaja Kyösti Iivonen katselee hymyillen kohti kameraa ja nojaa päällään puutalon siniseen seinään.

Miten teet paremmat metaotsikot ja -kuvaukset

Katso miten voit tehdä paremmat metaotsikot ja metakuvaukset. Artikkeli sisältää myös kaksi käytännön harjoitusta. Kirjoittajana strategisen sisältömarkkinoinnin asiantuntija Kyösti Iivonen.

----

Kyösti Iivonen | MarkkinointiMaestro Oy

Tiedätkö mitä digitekoja yrityksesi tarvitsee?

Katsotaan yhdessä, mikä digimarkkinoinnin ratkaisu sopii parhaiten juuri sinun yrityksellesi. Varaa aika tapaamiselle ja tutustutaan.

Varaa tapaaminen ja tutustutaan



___+358 50 594 0724 


___ mika.vaasala@digitekoja.fi