DIGITEKOJA | BLOGI

    Tietoa, vinkkejä ja tarinoita digitaalisesta markkinoinnista.

    Kirjoittajana Mika Vaasala ja monet muut markkinoinnin ammattilaiset.

Haluatko vierailla blogissa? | Ota yhteyttä

Ilamkuva neljästä tuulimyllystä auringon laskiessa Metsälammenkankaalla Vaalassa. Kuvan on ottanut Petteri Löppönen

Kuvat tehostavat sisällön selkeyttä ja ymmärrettävyyttä sekä vahvistavat brändiviestiäsi. Tutustu kahdeksaan eri tapaan, joilla kuvat vaikuttavat verkkosivun käyttökokemukseen, ja hyödynnä niitä parantaaksesi sivustosi vetovoimaa ja käyttäjäkokemusta.

Petteri Löppönen | Brändikuvaaja

Vihreitä puidenlehtiä lähikuvassa

Vinkkejä verkkosivujen visuaalisen ilmeen suunnitteluun ja kehitykseen. Näin opit tekemään visuaalisesti upeat ja käyttäjäystävälliset verkkosivut mutkattomasti | Lue ja tutustu verkkosivujen visuaaliseen maailmaan Marjutin johdolla.

Marjut Kostilainen | Markkinointi Stila

Tavoitteiden asettaminen on kriittinen osa digitaalisen markkinoinnin strategista suunnittelua ja toteuttamista. Tämä blogi antaa sinulle käytännön vinkkejä digimarkkinoinnin tavoitteiden suunnitteluun | Lue ja opi tekemään yrityksellesi mitattavat SMART-tavoitteet.

Mika Vaasala | Digitekoja Oy

Digitekoja yrityksen logo ja LiquidBlox sertifikaatti esitettynä kuvassa, jonka taustalla isoja kerrostaloja.

Digitekoja oy on sertifioitu Liquidblox-suunnittelija. Katso mitä tämä sertifikaatti oikein merkitsee verkkosivujen tilaajalle, ja miten juuri sinun on mahdollista saada verkkosivut yrityksellesi nopeasti ja vaivattomasti. Lue lisää.

Mika Vaasala | Digitekoja Oy

Vierakynäkirjoittaja Kyösti Iivonen katselee hymyillen kohti kameraa ja nojaa päällään puutalon siniseen seinään.

Katso miten voit tehdä paremmat metaotsikot ja metakuvaukset. Artikkeli sisältää myös kaksi käytännön harjoitusta. Kirjoittajana strategisen sisältömarkkinoinnin asiantuntija Kyösti Iivonen.

Kyösti Iivonen | MarkkinointiMaestro Oy

Mies istuu junassa ja katsoo ikkunasta vilisevää metsää kuulokkeet korvilla.

Oikeat avainsanat palvelevat asiakkaitasi ja saa verkkosivusi löytymään hakukoneista, mutta mikä ihme on se avainsana ja miksi se on niin tärkeä? | Lue lisää..

Mika Vaasala | Digitekoja Oy

Pyydä ilmaista konsultointia



___ +358 50 594 0724  ___  mika.vaasala@digitekoja.fi

DIGITEKOJA | BLOGI

    Tietoa, vinkkejä ja tarinoita digitaalisesta markkinoinnista.

    Kirjoittajana Mika Vaasala ja monet muut markkinoinnin ammattilaiset.

Haluatko vierailla blogissa? | Ota yhteyttä

Ilamkuva neljästä tuulimyllystä auringon laskiessa Metsälammenkankaalla Vaalassa. Kuvan on ottanut Petteri Löppönen

Kuvat tehostavat sisällön selkeyttä ja ymmärrettävyyttä sekä vahvistavat brändiviestiäsi. Tutustu kahdeksaan eri tapaan, joilla kuvat vaikuttavat verkkosivun käyttökokemukseen, ja hyödynnä niitä parantaaksesi sivustosi vetovoimaa ja käyttäjäkokemusta.

Petteri Löppönen | Brändikuvaaja

Vihreitä puidenlehtiä lähikuvassa

Vinkkejä verkkosivujen visuaalisen ilmeen suunnitteluun ja kehitykseen. Näin opit tekemään visuaalisesti upeat ja käyttäjäystävälliset verkkosivut mutkattomasti | Lue ja tutustu verkkosivujen visuaaliseen maailmaan Marjutin johdolla.

Marjut Kostilainen | Markkinointi Stila

Tavoitteiden asettaminen on kriittinen osa digitaalisen markkinoinnin strategista suunnittelua ja toteuttamista. Tämä blogi antaa sinulle käytännön vinkkejä digimarkkinoinnin tavoitteiden suunnitteluun | Lue ja opi tekemään yrityksellesi mitattavat SMART-tavoitteet.

Mika Vaasala | Digitekoja Oy

Digitekoja yrityksen logo ja LiquidBlox sertifikaatti esitettynä kuvassa, jonka taustalla isoja kerrostaloja.

Digitekoja oy on sertifioitu Liquidblox-suunnittelija. Katso mitä tämä sertifikaatti oikein merkitsee verkkosivujen tilaajalle, ja miten juuri sinun on mahdollista saada verkkosivut yrityksellesi nopeasti ja vaivattomasti. Lue lisää.

Mika Vaasala | Digitekoja Oy

Vierakynäkirjoittaja Kyösti Iivonen katselee hymyillen kohti kameraa ja nojaa päällään puutalon siniseen seinään.

Katso miten voit tehdä paremmat metaotsikot ja metakuvaukset. Artikkeli sisältää myös kaksi käytännön harjoitusta. Kirjoittajana strategisen sisältömarkkinoinnin asiantuntija Kyösti Iivonen.

Kyösti Iivonen | MarkkinointiMaestro Oy

Mies istuu junassa ja katsoo ikkunasta vilisevää metsää kuulokkeet korvilla.

Oikeat avainsanat palvelevat asiakkaitasi ja saa verkkosivusi löytymään hakukoneista, mutta mikä ihme on se avainsana ja miksi se on niin tärkeä? | Lue lisää..

Mika Vaasala | Digitekoja Oy

Pyydä ilmaista konsultointia



___ +358 50 594 0724  ___  mika.vaasala@digitekoja.fi

DIGITEKOJA | BLOGI

    Tietoa, vinkkejä ja tarinoita digitaalisesta markkinoinnista.

    Kirjoittajana Mika Vaasala ja monet muut markkinoinnin ammattilaiset.

Haluatko vierailla blogissa? | Ota yhteyttä

Ilamkuva neljästä tuulimyllystä auringon laskiessa Metsälammenkankaalla Vaalassa. Kuvan on ottanut Petteri Löppönen

Kuvat tehostavat sisällön selkeyttä ja ymmärrettävyyttä sekä vahvistavat brändiviestiäsi. Tutustu kahdeksaan eri tapaan, joilla kuvat vaikuttavat verkkosivun käyttökokemukseen, ja hyödynnä niitä parantaaksesi sivustosi vetovoimaa ja käyttäjäkokemusta.

Petteri Löppönen | Brändikuvaaja

Vihreitä puidenlehtiä lähikuvassa

Vinkkejä verkkosivujen visuaalisen ilmeen suunnitteluun ja kehitykseen. Näin opit tekemään visuaalisesti upeat ja käyttäjäystävälliset verkkosivut mutkattomasti | Lue ja tutustu verkkosivujen visuaaliseen maailmaan Marjutin johdolla.

Marjut Kostilainen | Markkinointi Stila

Tavoitteiden asettaminen on kriittinen osa digitaalisen markkinoinnin strategista suunnittelua ja toteuttamista. Tämä blogi antaa sinulle käytännön vinkkejä digimarkkinoinnin tavoitteiden suunnitteluun | Lue ja opi tekemään yrityksellesi mitattavat SMART-tavoitteet.

Mika Vaasala | Digitekoja Oy

Digitekoja yrityksen logo ja LiquidBlox sertifikaatti esitettynä kuvassa, jonka taustalla isoja kerrostaloja.

Digitekoja oy on sertifioitu Liquidblox-suunnittelija. Katso mitä tämä sertifikaatti oikein merkitsee verkkosivujen tilaajalle, ja miten juuri sinun on mahdollista saada verkkosivut yrityksellesi nopeasti ja vaivattomasti. Lue lisää.

Mika Vaasala | Digitekoja Oy

Vierakynäkirjoittaja Kyösti Iivonen katselee hymyillen kohti kameraa ja nojaa päällään puutalon siniseen seinään.

Katso miten voit tehdä paremmat metaotsikot ja metakuvaukset. Artikkeli sisältää myös kaksi käytännön harjoitusta. Kirjoittajana strategisen sisältömarkkinoinnin asiantuntija Kyösti Iivonen.

Kyösti Iivonen | MarkkinointiMaestro Oy

Mies istuu junassa ja katsoo ikkunasta vilisevää metsää kuulokkeet korvilla.

Oikeat avainsanat palvelevat asiakkaitasi ja saa verkkosivusi löytymään hakukoneista, mutta mikä ihme on se avainsana ja miksi se on niin tärkeä? | Lue lisää..

Mika Vaasala | Digitekoja Oy

Pyydä ilmaista konsultointia



___ +358 50 594 0724  ___  mika.vaasala@digitekoja.fi