toggle mobile menu

SEO-AUDITOINTI

    SEO-auditointi kertoo, miten voit optimoida verkkosivusi siten, että asiakkaasi löytävät ne helpommin Google-hakutuloksista.

Pyydä tarjousta SEO-auditoinnista

SEO-auditoinnissa käydään läpi nämä kolme osa-aluetta

Sisältö

Haaste: Sisältöä on kuningas. Sisällön oikea määrä ja luettavuus kertovat hakukoneelle verkkosivujesi laadusta. Hakukone ei myöskään arvosta sivua hakutuloksissa, mikäli se ei osaa tulkita tai yhdistää sivusi sisältöä asiakkaan hakusanoihin.


Ratkaisu: Tutkitaan miten verkkosivujesi sisältö tavoittaa ja osuu liiketoimintasi kannalta tärkeimpiin hakutuloksiin. Määritellään tärkeimmät kehityskohteet ja muutokset sinun verkkosivujesi sisällölle.

Tekniikka ja nopeus

Haaste: Mikäli hakukone ei ymmärrä verkkosivujasi, niin ne eivät myöskään löydy hakutuloksista. Teknisesti optimoidut verkkosivut kertovat hakukoneelle niiden tarkoituksen ja tavoitteet sekä toimintavarmuuden ja uskottavuuden tason.


Ratkaisu: Teknisen kartoituksen avulla varmistat, että verkkosivusi tekniikka ei heikennä tai estä niiden näkymistä tai löytymistä asiakkaalle hakutuloksissa silloin, kun asiakas etsii sinua tai palveluasi.

Linkkien tarkastus

Haaste: Ulkoiset linkit kertovat hakukoneille siitä, miten paljon sinun verkkosivujasi arvostetaan. Sisäiset linkit ja niiden toimivuus kertovat hakukoneille myös verkkosivujesi luotettavuudesta.


Ratkaisu: Auditoinnissa käydään läpi sivujesi linkkien toimivuus, sekä saapuvien 
linkkien määrä ja laatu. Analysoimalla ja kilpailijoihin vertaamalla saamme nostettua esiin tärkeimmät kehitys- ja muutostarpeet verkkosivuillesi.

SEO-auditointi Asiatalon verkkosivuille

Vuodenvaihteessa 2023 Asiatalo Oy siirsi verkkosivunsa Squarespace-alustalta WordPress-alustalle. Koska sivujen toimintaympäristö muuttui täysin, Asiatalolla koettiin tärkeäksi ymmärtää, miten se vaikuttaa verkkosivujen löydettävyyteen hakukoneiden hakutuloksissa. Asiatalo tilasi tämän johdosta sivuilleen kevyen SEO-auditoinnin.  SEO-auditoinnin ja avainsanalistan avulla Asiatalo pystyi varmistamaan, että verkkosivujen löydettävyys pysyi muuttumattomana isoista muutoksista huolimatta.

Katso vielä videolta, mitä mietteitä Asiatalo Oy:n Janne Nummelalla oli toteutuksesta ja palvelusta.

Näin SEO-auditointi tehdään käytännössä

Sovitaan tapaaminen ja keskustellaan liiketoiminnastasi, markkinoista ja toimialasta. Tämän jälkeen alkaa hakukoneoptimoinnin auditointiprosessi, jonka perustana ovat juuri sinun yrityksesi liiketoiminnalliset ja strategiset tavoitteet.


Prosessin lopputuloksena saat laajan käsityksen hakukonenäkyvyydestäsi sekä selkeän suunnitelman verkkosivujesi SEO löydettävyyden kehittämiseksi. Suunnitelma käydään läpi yhdessä ja yksityiskohtaisesti.


SEO-auditoinnin hinta on alkaen 590,00€ + Alv.

Lopullinen hinta muodostuu aina tarpeen ja tilanteen mukaisesti.

Pyydä tarjousta SEO-auditoinnista



___ +358 50 594 0724 ___ mika.vaasala@digitekoja.fi

TARVITSETKO JOTAIN MUUTA?

 Tutustutaan ja katsotaan mikä digitaalisen markkinoinnin ratkaisu sopii juuri sinun yrityksellesi parhaiten. Varaa aika ilmaiselle konsultoinnille tästä.

Pyydä ilmaista konsultointia



___+358 50 594 0724  ___ mika.vaasala@digitekoja.fi

Varaa tapaaminen kanssani

SEO-AUDITOINTI

    SEO-auditointi kertoo, miten voit optimoida verkkosivusi siten, että asiakkaasi löytävät ne helpommin Google-hakutuloksista.

Pyydä tarjousta SEO-auditoinnista

SEO-auditoinnissa käydään läpi nämä kolme osa-aluetta

Vihreä ja harmaa sävyinen tyylitelty suurennuslasi, joka symbolisoi web-analytiikkaa ja verkkoliikenteen seurantaa.

Sisältö

Haaste: Sisältöä on kuningas. Sisällön oikea määrä ja luettavuus kertovat hakukoneelle verkkosivujesi laadusta. Hakukone ei myöskään arvosta sivua hakutuloksissa, mikäli se ei osaa tulkita tai yhdistää sivusi sisältöä asiakkaan hakusanoihin.


Ratkaisu: Tutkitaan miten verkkosivujesi sisältö tavoittaa ja osuu liiketoimintasi kannalta tärkeimpiin hakutuloksiin. Määritellään tärkeimmät kehityskohteet ja muutokset sinun verkkosivujesi sisällölle.

Vihreä ja harmaa sävyinen tyylitelty pallo, joka symbolisoi konversio- ja hakukoneotimointia.

Tekniikka ja nopeus

Haaste: Mikäli hakukone ei ymmärrä verkkosivujasi, niin ne eivät myöskään löydy hakutuloksista. Teknisesti optimoidut verkkosivut kertovat hakukoneelle niiden tarkoituksen ja tavoitteet sekä toimintavarmuuden ja uskottavuuden tason.


Ratkaisu: Teknisen kartoituksen avulla varmistat, että verkkosivusi tekniikka ei heikennä tai estä niiden näkymistä tai löytymistä asiakkaalle hakutuloksissa silloin, kun asiakas etsii sinua tai palveluasi.

Vihreä ja harmaa sävyinen tyylitelty jakoavain, joka symbolisoi verkkosivujen rakentamista tai päivittämistä.

Linkkien tarkastus

Haaste: Ulkoiset linkit kertovat hakukoneille siitä, miten paljon sinun verkkosivujasi arvostetaan. Sisäiset linkit ja niiden toimivuus kertovat hakukoneille myös verkkosivujesi luotettavuudesta.


Ratkaisu: Auditoinnissa käydään läpi sivujesi linkkien toimivuus, sekä saapuvien 
linkkien määrä ja laatu. Analysoimalla ja kilpailijoihin vertaamalla saamme nostettua esiin tärkeimmät kehitys- ja muutostarpeet verkkosivuillesi.

SEO-auditointi Asiatalon verkkosivuille

Vuodenvaihteessa 2023 Asiatalo Oy siirsi verkkosivunsa Squarespace-alustalta WordPress-alustalle. Koska sivujen toimintaympäristö muuttui täysin, Asiatalolla koettiin tärkeäksi ymmärtää, miten se vaikuttaa verkkosivujen löydettävyyteen hakukoneiden hakutuloksissa. Asiatalo tilasi tämän johdosta sivuilleen kevyen SEO-auditoinnin.  SEO-auditoinnin ja avainsanalistan avulla Asiatalo pystyi varmistamaan, että verkkosivujen löydettävyys pysyi muuttumattomana isoista muutoksista huolimatta.

Katso vielä videolta, mitä mietteitä Asiatalo Oy:n Janne Nummelalla oli toteutuksesta ja palvelusta.

Mika Vaasalan avatar taputtaa käsillä valkoinen stetsoni päässä.

Näin SEO-auditointi tehdään käytännössä

Sovitaan tapaaminen ja keskustellaan liiketoiminnastasi, markkinoista ja toimialasta. Tämän jälkeen alkaa hakukoneoptimoinnin auditointiprosessi, jonka perustana ovat juuri sinun yrityksesi liiketoiminnalliset ja strategiset tavoitteet.


Prosessin lopputuloksena saat laajan käsityksen hakukonenäkyvyydestäsi sekä selkeän suunnitelman verkkosivujesi SEO löydettävyyden kehittämiseksi. Suunnitelma käydään läpi yhdessä ja yksityiskohtaisesti.


SEO-auditoinnin hinta on alkaen 590,00€ + Alv.

Lopullinen hinta muodostuu aina tarpeen ja tilanteen mukaisesti.

Pyydä tarjousta SEO-auditoinnista



___ +358 50 594 0724 ___ mika.vaasala@digitekoja.fi

TARVITSETKO JOTAIN MUUTA?

 Tutustutaan ja katsotaan mikä digitaalisen markkinoinnin ratkaisu sopii juuri sinun yrityksellesi parhaiten. Varaa aika ilmaiselle konsultoinnille tästä.

Pyydä ilmaista konsultointia



___+358 50 594 0724  ___ mika.vaasala@digitekoja.fi

toggle mobile menu

Varaa tapaaminen kanssani

SEO-AUDITOINTI

    SEO-auditointi kertoo, miten voit optimoida verkkosivusi siten, että asiakkaasi löytävät ne helpommin Google-hakutuloksista.

Pyydä tarjousta SEO-auditoinnista

SEO-auditoinnissa käydään läpi nämä kolme osa-aluetta

Vihreä ja harmaa sävyinen tyylitelty suurennuslasi, joka symbolisoi web-analytiikkaa ja verkkoliikenteen seurantaa.

Sisältö

Haaste: Sisältöä on kuningas. Sisällön oikea määrä ja luettavuus kertovat hakukoneelle verkkosivujesi laadusta. Hakukone ei myöskään arvosta sivua hakutuloksissa, mikäli se ei osaa tulkita tai yhdistää sivusi sisältöä asiakkaan hakusanoihin.


Ratkaisu: Tutkitaan miten verkkosivujesi sisältö tavoittaa ja osuu liiketoimintasi kannalta tärkeimpiin hakutuloksiin. Määritellään tärkeimmät kehityskohteet ja muutokset sinun verkkosivujesi sisällölle.

Vihreä ja harmaa sävyinen tyylitelty pallo, joka symbolisoi konversio- ja hakukoneotimointia.

Tekniikka ja nopeus

Haaste: Mikäli hakukone ei ymmärrä verkkosivujasi, niin ne eivät myöskään löydy hakutuloksista. Teknisesti optimoidut verkkosivut kertovat hakukoneelle niiden tarkoituksen ja tavoitteet sekä toimintavarmuuden ja uskottavuuden tason.


Ratkaisu: Teknisen kartoituksen avulla varmistat, että verkkosivusi tekniikka ei heikennä tai estä niiden näkymistä tai löytymistä asiakkaalle hakutuloksissa silloin, kun asiakas etsii sinua tai palveluasi.

Vihreä ja harmaa sävyinen tyylitelty jakoavain, joka symbolisoi verkkosivujen rakentamista tai päivittämistä.

Linkkien tarkastus

Haaste: Ulkoiset linkit kertovat hakukoneille siitä, miten paljon sinun verkkosivujasi arvostetaan. Sisäiset linkit ja niiden toimivuus kertovat hakukoneille myös verkkosivujesi luotettavuudesta.


Ratkaisu: Auditoinnissa käydään läpi sivujesi linkkien toimivuus, sekä saapuvien 
linkkien määrä ja laatu. Analysoimalla ja kilpailijoihin vertaamalla saamme nostettua esiin tärkeimmät kehitys- ja muutostarpeet verkkosivuillesi.

SEO-auditointi Asiatalon verkkosivuille

Vuodenvaihteessa 2023 Asiatalo Oy siirsi verkkosivunsa Squarespace-alustalta WordPress-alustalle. Koska sivujen toimintaympäristö muuttui täysin, Asiatalolla koettiin tärkeäksi ymmärtää, miten se vaikuttaa verkkosivujen löydettävyyteen hakukoneiden hakutuloksissa. Asiatalo tilasi tämän johdosta sivuilleen kevyen SEO-auditoinnin.  SEO-auditoinnin ja avainsanalistan avulla Asiatalo pystyi varmistamaan, että verkkosivujen löydettävyys pysyi muuttumattomana isoista muutoksista huolimatta.

Katso vielä videolta, mitä mietteitä Asiatalo Oy:n Janne Nummelalla oli toteutuksesta ja palvelusta.

Mika Vaasalan avatar taputtaa käsillä valkoinen stetsoni päässä.

Näin SEO-auditointi tehdään käytännössä

Sovitaan tapaaminen ja keskustellaan liiketoiminnastasi, markkinoista ja toimialasta. Tämän jälkeen alkaa hakukoneoptimoinnin auditointiprosessi, jonka perustana ovat juuri sinun yrityksesi liiketoiminnalliset ja strategiset tavoitteet.


Prosessin lopputuloksena saat laajan käsityksen hakukonenäkyvyydestäsi sekä selkeän suunnitelman verkkosivujesi SEO löydettävyyden kehittämiseksi. Suunnitelma käydään läpi yhdessä ja yksityiskohtaisesti.


SEO-auditoinnin hinta on alkaen 590,00€ + Alv.

Lopullinen hinta muodostuu aina tarpeen ja tilanteen mukaisesti.

Pyydä tarjousta SEO-auditoinnista



___ +358 50 594 0724 ___ mika.vaasala@digitekoja.fi

TARVITSETKO JOTAIN MUUTA?

 Tutustutaan ja katsotaan mikä digitaalisen markkinoinnin ratkaisu sopii juuri sinun yrityksellesi parhaiten. Varaa aika ilmaiselle konsultoinnille tästä.

Pyydä ilmaista konsultointia



___+358 50 594 0724  ___ mika.vaasala@digitekoja.fi